marți, 31 august 2010

Cred ca ma mut

Asa nu se mai poate.Ba nu va pot raspunde ba,mai nou,nu mai pot nici posta sau,mai ales,pune poze.Asa ca voi incepe prin a face un blog pe wordpress,apoi va voi anunta aici,daca merge mai bine,unde ma puteti gasi.
Drept sa va spun,m-am cam saturat de blogspot.De cand au inceput sa faca schimbari pe banda rulanta,nimic nu mai merge asa cum ar trebui.Si nu cred ca este din vina calculatorului sau a netului meu,avand in vedere ca blogurile voastre se deschid repede si pot sa si scriu pe ele.Iar la mine nu reusesc deloc.De 3 zile ma chinui sa fac o postare si nu pot nici macar incerca sa pun poze,pentru ca nu imi mai apare nici o iconita.
Imi pare rau,caci eu sunt o persoana constanta dar,daca aici nu mai pot posta,incerc in alta parte.

4 comentarii:

  1. Daca pot sa te ajut cu ceva nu ezita. Mie imi place blogspotul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am patit asa ceva cand am pus un layout care nu fuziona atat de bine cu blogspot, cum l-am schimbat cu unul compatibil, cum au mers lucrurile struna din nou. Cu pozele, vezi sa nu fi pus pana acum fotografii cu rezolutie mare (eu le modific, le fac mai muci) si astfel sa-ti fi depasit spatiul de pe cont. Si eu am unele problemute de cand am schimbat iar layout-ul dar nu gasesc timp sa schimba iar (si sa salvez pe rand toate widgets-urile). Personal cred ca nici pe wordpress nu e mare branza, dar incearca totusi! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru aceasta decizie!
    Mie personal imi place mai mult platforma wordpress si cu toate ca nu se integreaza la fel de bine cu contul de Google, cred ca este net superioara blogspotului.

    RăspundețiȘtergere
  4. De cand visam in secret sa-ti vina gandul asta maret!

    RăspundețiȘtergere